Tennislessen

Jaarlijks worden twee series van circa 15 tennislessen aangeboden. De eerste serie start in maart en de 2e serie in september. De lesdagen zijn op maandag of donderdag. De lessen voor junioren starten vanaf 16.00 uur. De lessen voor senioren starten vanaf 19.00 uur. De lessen worden verzorgd door gediplomeerde trainers. De tennislessen worden georganiseerd door de 4 samenwerkende verenigingen LTC Appal, De Gaensacker, TV ’t Heufke en LTC Horssen.  Afhankelijk van de deelname wordt op alle vier parken een evenredig deel van het totale aantal lessen gegeven. De groepsgrootte is, naast het aantal inschrijvingen, afhankelijk van leeftijd en niveau en bedraagt maximaal 8 personen.

Maak gratis kennis met tennis
Aan het begin van elke serie tennislessen bestaat de mogelijkheid voor niet-leden om gratis 2 proeflessen te nemen. Zij beslissen pas na de 2e les of zij de hele serie lessen willen afmaken. Rackets zijn op de club aanwezig. Er is geen verplichting om lid te worden.

Tennispark LTC Appal

Kerkstraat 27